Najczęstsze pytania i odpowiedzi
BezpieczeństwoRozwiń
Czy parking jest monitorowany?
Tak, parking posiada system kamer monitorujących, do którego dostęp ma zarówno ochrona budynku, jak i Krajowe Centrum Operacyjne.
Czy parking jest strzeżony?
Wszystkie nasze parkingi są dozorowane. Parking posiada system monitorujący.
Zwiń
ParkowanieRozwiń
W jakich godzinach parking jest otwarty?
Parking otwarty jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Gdzie mogę znaleźć informację na temat opłat parkingu?
Cenniki znajduje się na kolumnie wjazdowej na parking oraz na kasie automatycznej, znajdujące się na poziomie -2 parkingu. Cennik możesz również sprawdzić tutaj.
Co mogę zrobić, jeśli moje pieniądze utknęły w kasie automatycznej podczas płacenia?
Prosimy o poinformowanie o sytuacji przez interkom znajdujący się na kasie automatycznej. Otrzymasz wówczas wskazówki, co należy zrobić.
Czy niepełnosprawni mogą parkować za darmo?
Na parkingu znajduje się 1 miejsce specjalnego przeznaczenia. Miejsce nie jest zwolnione z opłat. Każda osoba wjeżdżająca na parking zobowiązana jest do uiszczenia opłaty przed wyjazdem.
Jakiej maksymalnej wysokości może być samochód wjeżdżający na parking?
Maksymalna dopuszczalna wysokość auta to 2,0 m.
Czy z parkingu mogą korzystać samochody zasilane LPG?
Tak, na tym parkingu możliwe jest parkowanie aut z instalacją LPG
Co mam zrobić, jeśli zgubię bilet parkingowy?
Na kasie automatycznej i kolumnach znajdują się specjalne przyciski interkomu. Jeśli zgubisz bilet, wciśnij go, by połączyć się z obsługą parkingu i uzyskać informację o dalszych krokach.
Zwiń
Abonamenty i płatnościRozwiń
Jakie są ceny abonamentów parkingowych?
Na parkingu dostępne są różne abonamenty do wielu potrzeb kierowców. Więcej szczegółów znajdziesz w Cenniku.
Jak mogę zapłacić za parkowanie?
Opłaty dokonasz w kasie automatycznej gotówką lub kartą.
Gdzie i kiedy dokonuję opłaty za parkowanie?
Przed wyjazdem z parkingu udaj się z biletem do kasy automatycznej, zlokalizowanej na poziomie -2. Po dokonaniu opłaty masz jeszcze 15 minut na opuszczenie parkingu.
Jak mogę uzyskać abonament parkingowy lub go zmienić?
Abonament zamówisz na stronie tutaj. Wystarczy, że wypełnisz formularz – odpowiemy jak najszybciej. Aby dokonać zmiany w abonamencie, napisz na adres: info-pl@interparking.com, podając podstawowe dane i określając, którego parkingu dotyczą zmiany. Z listy rozwijanej wybierz parking CEDET, ul. Krucza 50, określ rodzaj abonamentu oraz ilość miejsc.
Jak mogę otrzymać paragon już po zapłaceniu?
Paragon możesz otrzymać wyłącznie w trakcie płatności w kasie automatycznej. Wybierz odpowiedni przycisk podczas opłacania biletu. Jeśli o nim zapomnisz i wyjedziesz, nie jesteśmy w stanie wystawić paragonu za usługę. Jeśli zapomniałeś pobrać paragonu podczas płatności, ponownie podejdź do kasy wsuń opłacony bilet, zaznacz paragon a kasa automatyczna wydrukuje stosowne potwierdzenie. Kasa wyda maksymalnie jeden paragon.
Czy wystawiacie faktury za parkowanie?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę, potrzebujemy oryginał paragonu. Prześlij go do naszej siedziby głównej wraz z informacją, na jakie dane mamy wystawić fakturę oraz gdzie mamy ją odesłać. Istnieje możliwość wystawienia faktury elektronicznej. Pamiętaj aby dopisać adres mailowy na jaki mamy przesłać fakturę.
Czy możliwe jest bezpłatne parkowanie?
Parkowanie bez opłat nie jest możliwe.
Zwiń
ObsługaRozwiń
Czy można zarezerwować miejsce parkingowe?
Obecnie na parkingu nie ma możliwości rezerwowania miejsc.
Czy na parkingu znajduje się obsługa?
Parking jest bezobsługowy. W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z obsługą za pomocą interkomu. Przyciski znajdują się na kolumnie wjazdowej, wyjazdowej oraz kasie automatycznej. Jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń lub napisz. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj
Zwiń
Wszystkie reklamacje dotyczące naszych usług prosimy zgłaszać poprzez formularz reklamacyjny